Oldalak

2010. január 1., péntek

SZILVESZTER 2009


Úgynevezett "batyus buliban" voltunk. Fasírtgolyókat és spanyol krumplitortillát vittem.

Fasírtgolyók:

1 kiló sovány darálthús, 3 gerezd fokhagyma, 2-3 ek. mustár, 2-3 ek. ketchup, só, bors, curry, 3 ek. liszt, 2 csokor petrezselyem

Mindent összegyúrtam, majd diónyi golyókat formáltam a masszából. Sütöpapírral kibélelt tepsin, 220 fokon pirosra sütöttem.

Tortilla:

50 deka krumpli, 2 hagyma, 1 piros színü paprika, só, bors, 10 tojás, olaj

A krumplit elözö este héjastól megföztem. Másnap meghámoztam, majd apró kockákra vágtam. A hagymákat és a paprikát szintén. Egy serpenyöben az olajat felhevítettem és a hagymát a paprikával együtt megdinszteltem. Összekevertem a krumplikockákkal, füszereztem.
Egy nagy tepsit kibéleltem sütöpapírral.
A krumplis keveréket összekevertem a felvert tojással, sóztam, borsoztam és beleöntöttem a tepsibe.
Forró sütöben aranybarnára sütöttem.
Amikor kihült, kis kockákra vágtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése