Oldalak

2009. január 25., vasárnap

TIRAMISU GOLYÓK

TIRAMISU GOLYÓK
LATSIA írta be novemberben ezt a fantasztikus receptet a blogjába, ma végre megcsináltam, kicsit változtattam csak rajta, már úgy írom be. Gondolom a mascarponetól is függ a halmazállapota, lehet, hogy az pedig országonként változik. Én a Lidlben vettem hozzá, Németországban. Az espresso és az Amaretto adagolása is izlés dolga;)
33 darab lett
Hozzávalók:
4 tk. espresso kávé ,20 dkg babapiskóta ,20 dkg Mascarpone, vagy Philadelphia krémsajt,1 ek. porcukor, 4 ek. Amaretto, cukor nélküli kakaópor a hempergetéshez.

A babapiskótát a mixerben összetörtem, majd a kávéval összekevertem, állni hagytam.Hozzáadtam a mascarpone-t a cukorral és az amarettot, majd összegyúrtam. Golyókat formáztam, amiket a kakaóba forgattam, majd behűtöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése