Oldalak

2009. január 24., szombat

PANNA-COTTA


PANNA-COTTA
Karácsonykor nagy sikert aratott ez az édesség, ami tulajdonképpen szerintem a világ legegyszerübb édessége. Most mivel Karácsony sajnos elmúlt, kihagytam a mézes füszert belöle. Így is nagyon finom lett;)


4 személyre


4 db. zselatinlap, 5 deci tejszín, 4 deka cukor, kb. 20-30 deka, fagyasztott vegyes erdei gyümölcskeverék, 2 kk. keményítöliszt, vaniliáscukor


A zselatint egy kevés hideg vízben feloldottam. A tejszínt a cukorral és a vaniliáscukorral felforraltam, a kinyomott zselatint belekevertem. 4, kb. 1 decis formába öntöttem és éjszakára a hütöbe tettem.
Másnap a formákat egy pillanatra forró vízbe állítottam, körbevágtam és kiborítottam.

Az erdei gyümölkeveréket egy kis lábosban 1 deci vízzel felolvasztottam, majd a keményítöliszttel besürítettem. Együtt tálaltam.

2 megjegyzés:

  1. Maradt még??? mert, ha igen, akkor bepattanok a kocsiba! :))

    VálaszTörlés
  2. Szia:)
    Sajnos nem maradt, de legközelebb gondolok Rád;)

    VálaszTörlés