Oldalak

2011. július 29., péntek

GYERTYATARTÓK


Nemrég láttam egy nagyon jó francia filmet,az egyik német adón, " A kottalapozó" a címe magyarul.
Az utolsó percig izgalmas volt.

A végefelé van benne egy jelenet, egy ízlésesen terített asztalnál ülnek és vacsoráznak.
Nagyon megtetszettek a gyertyatartók és elhatároztam,hogy nekem ilyenek kellenek. Ezeknek a hosszú gyertyáknak / Stabkerzen németül,nem tudom mi a magyar megfelelöje/ sokkal nagyobb fényük van mint a teaégöknek. Közben utánanéztem, "rúdgyertya" a neve magyarul.



Viszont ha beleállítom öket az itthonlévö magas gyertyatartóimba, nem látom a velem szemben ülö személyt...

Ezek teljesen laposak,olyan mintha az asztal lapján égnének a benne lévö gyertyák, mivel van egy széles üveg karimája, az abroszra sem csöpög a viasz.

Az egész városban nem találtam ilyet,de még hasonlót sem. Ez nem vicc. Pedig hatalmas a választék.

Diliböl beadtam a google oldalán és a képek között egyszercsak megláttam végre amit kerestem

és láss csodát, az illetö aki árulta, itt lakik Stuttgart külvárosában. Ma reggel hazahoztam öket és nagyon boldog vagyok:))

2 megjegyzés:

  1. Ezek tényleg szuperek, nem tudod Magyarországra nem forgalmaz????

    VálaszTörlés
  2. Anikó, ezek használtak,a neten árulta az illetö.

    VálaszTörlés