Oldalak

2010. június 18., péntek

CAMEMBERT FAGYI




Megtetszett a recept. Calvadosom nem volt itthon hozzá, konyakkal helyettesítettem, de legközelebb komplett elhagyom az alkoholt belöle. Paradicsom carpacciora tettem pár kanállal. Hideg sültekhez, carpacciohoz, rukola vagy paradicsomsalátához ajálnja.

Lefényképeztem a display-jét a gépemnek, perceken belül - 23 fokra hüti a masszát, felváltva mutatja a hátralévö idöt és a minuszokat;)
Nem kell semmit a mélyhütöbe tennem, a gép maga dolgozik és hüt, e mellett csendes, nem zavaró. Csak azért írom le mégegyszer, mert páran kérdeztek utána. Létezik akkus fagyigép is, ez kompresszoros. Nincs vele semmi dolog, egyedül, saját maga kever és fagyaszt.

CAMEMBERT FAGYI

20 deka camembert sajt, 125 ml tej, 125 ml tejszín, 4 tojássárgája, 1 deci Calvados, só, cayennbors, szerecsendió frissen reszelve

A tejszínt a tejjel egy kis lábosban felforraltam, egy kis részével a tojássárgáját összekevertem és visszaöntöttem a többi folyadékhoz. Lassan addig föztem amíg kicsit sürübb nem lett.

A camembert apró kockákra vágtam, a Calvadosszal / most konyak volt/együtt a tojásos masszához adtam, botmixerrel pépesítettem. Hülni hagytam, majd a fagylaltgépben 30 perc alatt lefagyasztottam.

Fél adagot készítettem ma, legközelebb kicsit több tejszínt teszek bele az alkohol helyett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése