Oldalak

2009. december 27., vasárnap

FOGASFILÉ FOKHAGYMÁS,PETREZSELYMES KÉREGGEL


Hozzávalók:

2-3 szelet fogasfilé, citromlé, só, bors, 3 fokhagymagerezd, 2 ek. apróra vágott petrezselyem, 2 deka vaj, 2 deka zsemlemorzsa

A fogasfilét citromlével lelocsoltam, állni hagytam. A sütöt 200 fokra felmelegítettem. A fokhagymát szétnyomtam, a vajjal, zsemlemorzsával, petrezselyemmel sóval, borssal összegyúrtam.
A halszeleteket letöröltem, sóztam,borsoztam és a "börös" oldalukra kentem a masszát, majd a sütöben egy tüzálló tálban addig sütöttem, amíg a "kéreg" megpirult. Kb. 10 perc volt.

Köretnek cukkinit és répát vékony csíkokra reszeltem, kevés olivaolajon pár percig dinszteltem, füszereztem. Vadrizzsel tálaltam.

1 megjegyzés:

  1. Ehhez hasonlót már rég tervezem, hogy majd kipróbálom, de ez nagyon guszta;) most már csinálom kell tényleg:))

    VálaszTörlés