Oldalak

2008. július 3., csütörtök

Könnyü serpenyös zöldség/WW/ Leichtes Pfannengemüse

Könnyü serpenyös zöldség/WW

1 személyre:

1 cukkini, 1 sárgarépa, 1/2 karalábé, 1 vastaghusú sárga paprika, 1 fokhagymagerezd, 1 tk. olivaolaj, 1 ek. balzsamecet, 1/2 csokor bazsalikom, 1/2 csokor petrezselyem, só, bors

A zöldségeket megpucoltam és kis darabokra vágtam. Az olajon egy serpenyöben 5 percig sütöttem, majd az ecettel leöntöttem. Az apróra vágott bazsalikommal, petrzselyemmel megszórtam, sóztam, borsoztam.
1 pont

Leichtes Pfannengemüse/WW

1 Portion:

1 Zucchini, 1 Karotte,1/2 Kohlrabi, 1 gelbe Paprikaschote, 1 Knoblauchzehe, 1 TL. Olivenöl, 1 EL. Balsamicoessig, 1/2 Bund Petersilie, 1/2 Bund Basilikum, Salz, Pfeffer

Gemüse kleinschneiden. Öl in einer Pfanne erhitzen und das Gemüse darin ca. 5 Minuten dünsten und mit Balsamicoessig ablöschen.
Petersilie, Basilikum fein hacken, zum Pfannengemüse geben und alles mit Salz und pfeffer abschmecken.
1 Point





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése