Oldalak

2014. november 8., szombat

PAPRIKA KECSKESAJTTAL

Hozzávalók:

2 személyre

2 db. paprika ízlés szerint,sárga,vagy piros,vagy zöld
2 ek.olivaolaj

4 dkg bacon
kb.12 deka kecskesajt /henger alakú,camembert jellegü kecskesajt/
2 tk.méz
frissen örölt bors, kaukkfü

A recept innen származik: http://www.brigitte.de/rezepte/rezepte/paprikaschaelchen-mit-ziegenkaesefuellung

A megmosott paprikákat elfeleztem, kimagoztam,olivaolajjal meglocsoltam,sóztam,majd egy kis tüzálló edénykében 15 percig sütöttem a 200 fokos sütöben.

Közben a bacont csíkokra vágtam és egy serpenyöben kisütöttem.

A kecskesajtot szeleteltem és 2-2 szeletet a megsült paprikába tettem. Meglocsoltam a mézzel,borsoztam,majd 3 percre visszatettem a sütöbe.

A végén a baconnal tálaltam.

Mivel nem volt itthon friss kakukkfüvem,amit az eredeti recept ír hozzá, ez most kimaradt.

Szerintem bármilyen más sajttal is finom lehet,mint pl. camembert,mozarella,vagy akár feta.



5 megjegyzés:

  1. Kedves Alchri, nagyon jó, hogy ennyi idő után újra itt vagy. Sokszor nézegettem a blogodat, de hiába vártalak... eddig! Most csak véletlenül próbálkoztam és meg lett az eredeménye! Jaj de jó! Várom a régi aktivitásodat, jobbnál-jobb receptjeidet, történeteidet. Írjál magadról és családodról is kérlek kicsit. Régebben a nlcafe-n nagyon jó csapat volt a miénk (Latsia-Klári is ott volt, de sajnos már ő sem írja a blogját). Gyermekeid? Biztosan sikeresek már, mint Ti - a szüleik is. Üdvözlettel: Bné Ibolya Veszprémből

    VálaszTörlés
  2. Kedves Ibolya,köszönöm érdeklödésedet! Valahogy nincsen kedvem mostanában acsaládomról és élményeimröl írni,nem vették örömmel soha. Magánügy :) Remélem nem haragszol... De jól vagyunk, gyerekeink sikeresek, van egy gyönyörü unokánk, már majdnem 6 hónapos kislány. A fiúnk lett apuka :) Szeretettel üdvözöllek!

    VálaszTörlés
  3. Én is rég néztem ide és igencsak törni kellett a buksimat, hogy mi is volt az a szó, amit mindig láttam a képek sarkában, de aztán eszembe jutott...és erre a kecskesajtos paprikás receptre rögvest le is csaptam. Jó pár receptedet megcsináltuk és imádtuk mindet:)!!!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Kyria,kedves vagy!

    VálaszTörlés