Oldalak

2012. október 12., péntek

ROTER GRÜTZE/ PIROS GYÜMÖLCSPUDING

Nem ismerem sajnos a magyar megfelelöjét. Könnyen elkészíthetö édesség, vaniliaszósszal vagy borsodóval,fagyival,tejszínhabbal tálalható. Természetesen friss gyümölcsböl is finom, nekem a mélyhütömet kellett ürítenem,így fagyasztottat használtam fel.

Hozzávalók:

30 deka fagyasztott "gurulós málna", 40 deka fagyasztott  erdei gyümölcskeverék, 2 ek, keményítöliszt, 1/2 deci vörösbor, 1 zacskó van. cukor, kristálycukor ízlés szerint

A gyümölcsöket egy nagyobb lábosban a van. cukorral, cukorral és vörösborral felforraltam. Pár percig együtt föztem,majd a keményítöliszttel besürítettem. Nagyon kis lángon tovább kavargattam pár percig,amíg be nem sürüsödött.

Poharakba osztottam és borsodóval leöntve tálaltam.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta, biztosan nagyon finom a vörösborban párolt gyümölcs a sodóval! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon egyszerű, de biztosan nagyon finom desszert:)

    VálaszTörlés
  3. Magyar megfelelője nincs, mindenki saját fantáziája szerint "kutyulgat" - én például főzés és keményítőliszt helyett botmixerrel töröm össze a gyümölcsöket, nem főzöm, unokáimra való tekintettel alkohol nélkül, csupán vaníliakrémmel adom, a siker nem marad el...

    VálaszTörlés