Oldalak

2011. május 19., csütörtök

REBARBARA TIRAMISU






Nagyon finom édes-savanyú desszert, ráadásul pofon egyszerü elkészíteni.

Hozzávalók:

50 deka rebarbara,4-5 ek. vaniliás cukor, 10 deka babapiskóta, 2 ek. porcukor,25 deka mascarpone, 30 deka krémjoghurt

A rebarbarát meppucoltam és 5 centis darabokra vágtam. Egy 20 centi átméröjü tüzálló,kerek tálba tettem, megszórtam a van. cukorral és a sütöben 200 fokon,25-30 percig sütöttem. Lehütöttem.
A babapiskótát egy fagyasztózacskóban összetörtem, rászórtam egy tepsire, összekevertem a porcukorral és a sütöben szintén 200 fokon, 5-10 percig piritottam.
A mascarponét összekevertem a joghúrttal, a lehült rebarbarára kentem és a piritott babapiskóta morzsával megszórtam.

3 megjegyzés:

  1. Még soha nem ettem rebarbarát, talán most tavasszal kipróbálom.

    VálaszTörlés
  2. Érdemes kipróbálni, savanykás ízü és ezért keverik az eperrel sokszor. De aki kifejezetten a savanyút szereti, annak önmagában ajánlom;)

    VálaszTörlés
  3. Én is szeretem a rebarbara pikáns ízét, legutóbb levest főztem belőle, mennyei volt! Elmentem a receptet! :)

    VálaszTörlés