Oldalak

2011. február 27., vasárnap

KÖLTÖZÉS



Nem a blogom költözik és szerencsére mi sem, hanem a lányunk költözött vissza 2 év távollét után Heidelbergböl Stuttgartba, a szülövárosába. Nem könnyü lakáshoz jutni manapság nálunk, lányunk mindjárt az elsöt megkapta amit megnézett és amelyik meg is tetszett neki;)

Csak ámultam és bámultam,hogy micsoda rendes barátai vannak, teljes bedobással segítettek neki, laminátot raktak le az új lakásában, szekrényt szereltek szét az elözöben, lehordták a többtucatnyi dobozt és a bútorokat a 4.emeletröl / lift nincsen/ és bepakolták egy kis buszba, majd itt kipakolták és a 3. emeletre felhordták.

Tölem csak azt kérte lányunk, hogy fözzek egy nagy adag pörköltet a barátoknak:))

Nagyon szívesen vállaltam a feladatot, sütöttem hozzá egy DNK kenyeret és egy baconos kenyeret, majd beírom a receptjét. Édességnek brownis-t sütöttem.

A pörkölt az tulajdonképpen a pörkölt és a gulyásleves keveréke volt, piritott lebbencstésztával turbózva.

A nehezén túl van, a többi már ehhez képest gyerekjáték.

Hazatért.

Mi visszakaptuk a lányunkat, ö meg újra a gyerekkori barátait, környezetét. Nem volt messze eddig sem, Heidelberg nem távolság, de mégis itt érzi otthon magát.

3 megjegyzés:

  1. Kívánok Alexandrának boldog életet az új kis lakásában!:-)

    VálaszTörlés
  2. Gesztenye, hol vannak a Te gyönyörü alkotásaidtól? :))

    Nelli, nagyon szépen köszönöm, remélem így lesz;)

    VálaszTörlés