Oldalak

2009. április 5., vasárnap

MINI CROISSANT LEVELESTÉSZTÁBÓL


Most, hogy Ottis csodálatos rolóit láttam, már megbántam, hogy elhasználtam az itthon lévö levelestésztámat:(

Na jó, azért a család nagyon örült reggel a friss, langyos mini croissant-oknak , de legközelebb ezek a roppant gusztusos rolók kerülnek az asztalra. Sajtossal már próbálkoztam, az is ízlett, azok is be vannak tervezve valamikorra.


MINI CROISSANT

1 csomag kinyújtott levelestészta, 1 tojássárgája, pici tej

A levelestésztát kiterítettem és háromszögekre vágtam / lásd fotó/. Mint a kiflit feltekertem és a kevés tejjel összekevert tojássárgájával megkentem. A legalsó sínen, 180-200 fokon, aranybarnára sütöttem.

Csokival, vagy sonkával, sajttal lehet megtölteni sütés elött.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése